Darrera d’aquesta denominació trobem una “think tank” de petit format creada
fa pocs mesos per dos barcelonins amb trajectòries professionals llargues,
intenses i complementàries.
D’una banda Ventura Torres, diplomat de vàries de les altes escoles de la
ciutat -IQS, IESE i d'altres- i amb experiència de direcció en àmbits tan diversos com el sector
petroler, la fabricació de llapis i la perfumeria, i d’altra banda qui signa
aquest text, amb una carrera llarga, diversificada i encuriosida que engloba la
indústria de l’espectacle i dels esdeveniments, el cinema publicitari, la comunicació,
la gestió de l’espai públic, la gastronomia i d’altres.
La posada en comú d’experiències, coneixements, tarannàs i itineraris
serveix de punt de partida per la cultura d’aquesta empresa incipient i li permet abordar
encàrrecs i generar projectes en àmbits molt diferents.
Talent Latent genera iniciatives, propostes i idees per al sector públic i
per l’àmbit empresarial, amb especial dedicació als segments turístic i gastronòmic.
La frase “Geometria variable”, situada a sota de la marca “Talent
Latent”, suggereix les nostres dues formes de treballar: amb encàrrec o sense
encàrrec.
Quan ho fem sense encàrrec desenvolupem projectes i iniciatives que
constitueixen el nostre fons de comerç. Propostes connectades amb l’actualitat,
que responen a problemàtiques concretes i que vehiculem cap a clients potencials.
Quan treballem amb l’encàrrec concret d’un client organitzem l’equip adient
i ens centrem en els paràmetres que el client planteja, aportant un seguit de
solucions, alternatives i aproximacions que defineixen finalment l’objectiu i
les diferents propostes.
Movent-nos en l’àmbit intangible del pensament, hem generat una eina de comunicació
que funciona de transmissor entre la societat, en el terme més ample del terme,
i la feina que fem.
Una eina en forma de butlletí bimensual –publicat cada dos mesos- que pot
rebre tothom que ens ho demani i que exerceix de finestra oberta sobre el que
fem, com ho fem i amb quina metodologia ho fem.
Actualment i amb només dos mesos de vida activa hem generat un projecte
força atractiu per optimitzar la imatge de les ciutats i àrees geogràfiques
receptores de turisme, un procediment de detecció de punts estratègics de
rendiment negatiu en l’àmbit del negoci gastronòmic i una proposta per rendibilitzar
grans espais de titularitat pública o privada sense inversió prèvia.
Per indicació d’un ens públic estem treballant en estratègies de desconcentració
turística i estem, a més, fent una tasca de prospectiva sobre la idoneïtat
comercial de determinades àrees urbanes.
Explicar-ho en el marc d’aquest blog és un primer pas per obrir-nos a la
societat civil i als diferents sectors, molts, concernits pel que estem fent.
Si
necessiteu més dades, poseu-vos en contacte amb nosaltres a les adresses següents :
Pierre Roca
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada