Des d’avui col.laboro amb Keli, una empresa del ram immobiliari, aportant
continguts al blog del seu espai web.
Keli
és sobretot una empresa jove, fundada i activada per una parella que també és jove i que aporta al projecte idees
i molta energia.
No és
una immobiliària més. Han creat un sistema que implica les parts des del primer
moment i els hi funciona. Una bona notícia pel gremi, però també pel país, pels
emprenedors i pels que, com jo mateix, observem atentamement l’evolució de la
nostra economia, atents a qualsevol signe positiu.
S’asseguren
la complicitat de qui vol vendre, formen equip i s’adrecen al possible
comprador en termes de claredat i d’objectius compartits.
Sembla
poca cosa, sembla insignificant però als negocis, com a la vida, l’actitud és
essencial i determina l’evolució del procés i l’èxit de cada operació.
En
un article recentment publicat a “Le Monde”, l’assagista francès Pascal
Bruckner esmenta l’escepticisme europeu com causa de la crisi moral, conceptual
i econòmica que patim. Pel que fa a l’estat espanyol hi afegeixo la mandra i el
convenciment absurd de que malgrat les evidències som els millors en tot. Tot,
tot.
Sent
així no cal canviar, no cal evolucionar ni intentar aprendre. Perquè, si som
els millors?
Els
responsables de Keli han seguit el camí invers, després d’observar el panorama
professional del seu àmbit d'actuació. Han detectat les mancances, els vicis i les deficiències
acumulades durant els anys del diner fàcil, han espolsat els manuals, hi han
afegit notes al marge i han tirant endavant amb la seva pròpia filosofia, la
convicció d’anar pel bon camí i importants dosis d’energia i d’un positivisme
convincent i comunicatiu. I feina, clar. Molta feina amanida amb bon humor i amb poques
queixes.
Conscients
de l’importància del seu esforç i de la necessitat d’incorporar a l’equip, de
forma directa, indirecta o puntual, talents, idees i bones dosis d’oxígen.
Jo
mateix entro en aquest esquema amb una funció molt concreta: escriure periòdicament
sobre qualsevol cosa que faci referència a la part alta de la ciutat de
Barcelona, mercat natural de l’empresa.
Tot
plegat sembla fàcil però no ho és. El procés dels Keli's inclou moltes hores de reflexió, d'assimilar experiències pòpies i alienes, d'intuició, empenta, capacitat de decisió i unes quantes coses
més.
Us
recomano el web de Keli (www.keli.es).
Us
agradarà.
Pierre
Roca
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada